UNUTULMAZ

Unutulmaz
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yapTakvimRadyoya Gir

Paylaş | 
 

 Aşkın Büyüsü

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Aşkın Büyüsü   C.tesi Ocak 30, 2010 9:42 pm

Aşkın Büyüsü Yakında!...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   C.tesi Ocak 30, 2010 10:22 pm

Oyuncular=
Eda=(Özlem Yılmaz) 19-20 yaşlarında, oldukça güzel bir genç kız. Üniversitede tasarım konusunda eğitim almakta

Harun=(Serhan Yavaş) 30 yaşlarında, yakışıklı bir erkek. . Armatörlük ve uluslararası taşımacılık işi yapan aile şirketlerinde, babasının yardımcısı konumunda.

Yasemin(Yasemin Ergene) 19-20 yaşlarında. Eda’nın ortaokul ve liseden en yakın arkadaşı.

Güven(Burak Sağyaşar) 28-29 yaşlarında. Harun’un lise ve üniversiteden en yakın arkadaşı

Tolga(Buğra Gülsoy) 25-26 yaşlarında. Eda ve Yaseminin arkadaşı..

Sedef(Zeyno Üstünışık)Harunun şirketinde çalışıyor.Harunu seviyo fakat Harun onu sevmiyo
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   C.tesi Ocak 30, 2010 10:23 pm

1.bölüm

Eda ve Yasemin okulda yılsonu balosu olduğu için kıyafet bakmak amacıyla alışveriş merkezine giderler.
Harun ve Güvende alışveriş merkezinden çıkmaktadırlar.
Eda ve Harun çarpışırlar
Harun=Özür dilerim
Eda=Önemli değil
Der ve gider
Harun arkasından uzun süre bakar
Güven=Harun………………kızım arkasından bakaldın
Harun……………….(susar konuşmaz)
Güven=oğlum..noldu konuşsana
Harun=Güven bugüne kadar hiç böyle bir şey hissetmemiştim
Güven=ilk görüşte aşık oldun galiba
Harun=Bilmiyorum
Güven=Biraz daha kızın arkasından bakarsan şirkete geç kalıcaz
Harun=tamam hadi gidelim
Şirkete giderler

Yasemin=Eda şu yakışıklıyla çarpıştığından beri göklerdesin
Eda=yaa böyle duygular hiç hissetmemiştim
Yasemin=İlk görüşte aşk………..
Eda=galiba………
Yasemin=Hadi gidip kıyafet bakalım
Eda=tamam
Mağazaya girerler Eda çok güsel bir kısa bir elbise beğenir ve dener
Yasemin=Edaaa……Harika olmuşsun
Eda=Teşekkür ederim der ve elbiseyi alır

Mağazadan çıkarlar bir süre gezerler
Eda ve Yasemin aynı evde kalıyorlardır
Evlerine giderler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   C.tesi Ocak 30, 2010 10:24 pm

2.kısım
Sabah olur
Eda ve Yasemin balo için hazırlanırlar
Tolgada onlarla aynı okula gitmektedir Yılsonu balosu için onları almaya gelir
Tolga=Eda çok güsel olmuşsun
Eda=teşekkür ederim Tolga
Der ve giderler

O gün Güvende parti verecektir
Güven Parti vereceği yer Ve Edaların yılsonu balosu için gidecekleri yer yan karşı karşıyadır
Güvenin partiye Harunda gelir

Eda çok güzel olmuştur Tolga gözlerini Edadan alamaz
Edalar Balonun olduğu yere gelir
Harunda o sırada Güvenin partinin olduğu yere gelmiştir
Arabadan iner ve parti yerine doğru gider
Edada az ilerde arkası dönük bir şekilde durduğu için Harun onu tanımaz

Harun tam içeri girecekken Eda önünü döner Harun Edayı görür
Gözlerine inanamaz hemen yanına gider
Harun=merhaba
Eda şaşırır bir yandanda heyecanlanır
Eda=merhaba

Harun Edayı görünce gözlerini ondan ayıramaz
Harun=Merhaba
Eda=Merhaba
Harun=çok güsel olmuşsun der
Gözlerini Edadan ayıramaz
Eda=Teşekkür ederim
Harun=ben Harun
Eda=bende Eda
Harun=tanıştığıma memnun oldum
Tolga kıskanmıştır
Tolga=Eda hadi girelim içeri
Eda=hıhı Harun bey benim gitmem lazım
Harun=Harun Bey yerine sadece Harun deseniz?
Eda=peki……Harun…..güle güle
Harun=güle güle

Harun Güvenin yanına gider Edada baloya
Güven=Hoşgeldin dostum
Harun=Hoş bulduk
Güven=Harun noluyo yine göklerdesin
Harun=Edayı gördüm
Güven=Eda????
Harun=Şu alışveriş merkezinde çarptığım kız…
Güven=hmm anladım ondan sevinçlisin
Harun=çok güseldi
Güven=vayy…dostum……
Harun=keşke onu yine görebilsin
Güven=nerede gördün
Harun=Karşıda ….Baloda
Güven=eeee….gitsene yanına
Harun=olur mu ki
Güven=dene bir kere
Harun=tamam ben gidiyim hemen
Güven=bu ne heyecandır hadi git bakalım


Harun hemen dışarı çıkar
Edada hava almak için dışarı çıkmıştır
Harun bir anda karşısına çıkınca Eda korkar
Eda=sen miydin korktum bir an
Harun=özür dilerim korkuttuğum için
Eda=önemli değil
Harun=Eda ……..şey……….Telefon numaranı alabilir miyim bir daha sana ulaşmak için
Eda=Tabi…05………………….
Harun=teşekkür ederim
Hayranlıkla Edaya bakar
Eda=Harun benim gitmem lazım
Harun=biraz daha dursan
Eda=ama içerden bekliyorlar
Harun=Eda parti bittikten sonra biraz gezelim mi
Eda=Saat çok geç olucak
Harun=olsun ben seni eve bırakırım
Eda=peki
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   C.tesi Ocak 30, 2010 10:25 pm

3.kısım
Eda Balo salonuna gider
Harunda Güvenin yanına gider
Güven=Noldu gördün mü kızı
Harun=evet partiden sonra dolaşıcaz biraz
Güven=way aferin.tavlamışsın kızı
Harun=saçmalama Güven yhaaa
Güven=sen onu benim külahıma anlat
Harun=bir an önce Balosu bitsin
Güven=bu kadar sabırsız olma dostum

Eda=Yasemin ben balodan sonra eve gelmicem
Yasemin=neden?
Eda=Harunla gezicez biraz
Yasemin=alışveriş merkezinde çarpıştığınız kişi mi?
Eda=evet
Yasemin Edaya bakarak güler
Eda=yhaa gülme…
Yasemin=Eve ne zaman gelirsin?
Eda=Bilmiyorum
Yasemin=tamam

Tolga gelir
Tolga=Eda balodan sonra biraz gezelim mi hava alırız hem sana söylemek istediklerim var
Eda=Tolga üzgünüm ama başka zaman bu gece başkasına sözüm var
Tolga=tamam Eda

Sonunda Balo Biter

Harun dışarıda Edayı bekliyordur

Harun=Hoş geldin
Eda=Hoş bulduk çok beklettim mi?
Harun=hayır
O sırada Güven gelir
Güven=Merhaba
Eda=Merhaba
Güven=ben Güven
Eda=Bende Eda memnun oldum
Güven=bende
Harunun kulağına fısıldır(Güzel kızmış)
Harun=Güveeeeenn………..Eda hadi gidelim
Eda=tamam
Deniz kenarına giderler
Harun=Eda bu gece çok güzel olmuşsun
Eda=Teşekkür ederim
Harun=Öğrenci misin?
Eda=Evet tasarım okuyorum boş zamanlarımdada dans eğitimi alıyorum
Harun=Marifet çok yani
Eda= sen ne işle uğraşıyorsun
Harun=ben ticaret işleriyle uğraşıyorum
Eda=zor olmalı
Harun=sayılır
Bir anda yağmur yağmaya başlar
Öyle çok yağıyodur ki
Edada Harunda sırılsıklam olmuştur
Harun=Eda gel arabaya binelim sırılsıklam olduk
Eda=tamam
Arabaya binerler
Harun=Eda çok ıslanmışsın üşütüceksin
Eda=evet çok ıslandım ben eve gitsem iyi olucak üstümü değiştirmem gerekiyor
Harun=ama daha yeni geldik en iyisi benim eve gidelim üstünede bir şeyler ayarlarız
Eda=ama…..
Harun=lütfen..
Eda=peki……tamam gidelim
Harunun evine giderler
Harun hemen Edaya eşortmanlarından verir
Harun=biraz büyük ama idare ediceksin artık
Eda güler
İçeri gider ve üstünü değiştirir
Eda=çok büyük durdu ama nabalım
Harun=giysin kuruyana kadar bunlarla durucaksın artık 
Eda=evet
Harun=film izleyelim mi
Eda=olur
Harun=korku filmine ne dersin
Eda korku filmlerinden korkuyordur fakat Harunu kırmamak için evet der
Harun filmi koyar
Eda çok korkmuştur
Farkında olmadan Haruna sarılır
Harununda hoşuna gider
Eda=Harun….ben bunu daha fazla izleyemiycem kapatır mısın?
Harun=Tabi
Der ve filmi kapatır
Eda=ben artık gitsim iyi olucak sabah olmak üzere
Harun=burada kalsan
Eda=Arkadaşım merak eder
Harun=Peki ben seni bırakıyım
Eda=hıhı..bende üstümü değiştiriym der ve gidip elbisesini giyer
Evden çıkarlar Harun Edayı evine bırakır
Harun=bir daha seni ne zaman görebilirim
Eda=okul bitti ama dansa gidiyorum gündüzleri
Harun=mesela yarın akşam olur mu?
Eda=bilmem işim olmazsa neden olmasın
Harun Edanın yanağından öper ve seni yeniden görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum der
Harun gider
Tolga Edayla Harunu görmüştür çok sarhoştur
Tolga=Edaaaaaa. Diye bağırır
Eda bir an şaşırır
Eda=Tolga gecenin bu saatinde ne işin var burada
Tolga=Eda benimle gelsene biraz
Eda=tolga noluyo
Tolga=gel konuşucaz
Bir banka otururlar
Eda=Tolsa sen sarhoşsun
Tolga=evet Eda o adam kimdi?
Eda=sana hesap vermek zorunda değilim
Tolga=zorundasın!.....Tolga bağırmaya başlamıştır
Eda=Tolga bana bağırma hem niye sana hesap vermek zorundaymışım
Tolga=Seni o kadar çok seviyorum ki deliler gibi aşığım sana

3.bölümün sonu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   C.tesi Ocak 30, 2010 10:25 pm

4.kısım
Eda=Tolga sen ne diyorsun?
Tolga=Seviyorum seni….anlasana…..
Eda=Tolga sonra konuşalım sarhoşsun sen ne dediğini bilmiyorsun
Tolga=Hayır şimdi konuşucaz ben ne dediğimi farkındayım
Eda gitmeye kalkar ama Tolga bırakmaz kolundan tutar
Eda=yha bıraksana dinlemek istemiyorum seni
Tolga=Eda.hiç bir yere gidemezsin konuşucaz
Eda=ya sana bırak kolumu dedim canımı yakıyorsun
Tolga=tamam Eda sen bilirsin ama söylediklerim için pişman değilim hissettikleim için kendimi suçlayamam
Eda gider

Sabah olur

Eda kalkar ve odasından çıkar
Yasemin=Günaydın gece kuşu
Eda=günaydın cnm
Yasemin=eeeeeee neler yaptınız
Eda=Deniz kenarına gittik tam o sırada yağmur başladı sırılsıklam olduk sonra evine gittim film izledik falan
Yasemin=oooooooooo…….Eda hanım ……….
Eda=yhaa dalga geçme sen derdeğe gelmicek misin
Yasemin=Biraz gecikicem Eda
Eda=Tamam ben çıkıyorum

Eda derneğe gider
Tolgada o dernektedir
Edayla dans etmektedir
Tolga=Eda dün gece için özür dilerim çok sarhoştum ama söylediklerim gerçekti
Eda=Tolga ben konuşmak istemiyorum
Tolga=Eda benimle artık hiç konuşmıcak mısın eğer istersen Dansı bırakabilirim
Eda=Hayır…gerek yok……..Ama sadece arkadaşız tamam mı dün gece söylediklerinide unutucaz
Tolga=Tamam Eda sen nasıl istersen
1-2 saat geçer dans provaları bitmiştir

Harunda şirkettedir
Tam çıkıcakken Sedefle karşılaşır
Sedef=Merhaba Harun
Harun=Merhaba
Sedef=Harun biraz konuşabilir miyiz?
Harun=İşim var Sedef daha sonra konuşuruz
Sedef=Tamam Harun
(Sedefin amacı Harunla evlenip onun mal varlığına orak olmaktır)


Harun Edayı almak için Derneğin önüne gider
Edada çıkmak için hazırlanıyordur
Tolga=Eda çıkıyor musun?
Eda=Evet Tolga biriyle buluşucam
Tolganın yüzü değişir erkek arkadaşıyla buluşucak diye düşünür
Tolga=tamam Eda

Eda Dernekten çıkar Harun ellerinde çiçeklerle Edayı bekliyordur
Eda=Harun özür dilerim çok beklettim mi?
Harun=Bende yeni gelmiştim…….Bu çiçekler sana
Eda=çok güzeller……..teşekkür ederim
Harun=Rica ederim!...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   C.tesi Ocak 30, 2010 10:39 pm

5.kısım
Harun=Benim bildiğim çok güsel bir restaurant var oraya gidelim mi?
Eda=Olur!...
Restauranta giderler onlardan başka kimseye yoktur
Eda=Harun burada kimse yok!
Harun=Biz varız yha! Smile
Eda= Smile
Yemeklerini yerler
Harun=Eda ben sana bir şey söylicektim!....
Eda=Aslında benimde bir şey söylemem lazım
Harun=İlk sen
Eda=Yok yok sen söle
Harun=Tamam….. Eda ben seni seviyorum….sen ne sölicektin
Eda=Bende aynısını söylicektim bende seni seviyorum
Harun Edayı öper
Harun=dans edelim mi?
Eda=Olur
Dans ederler müzik durmuştur ama onlar farkına varmamıştır
Eda=Müzik durmuş Very Happy
Harun= Very Happy evet Very Happy
Otururlar
Aradan 1-2 saat geçer
Eda=Kalkalım mı artık?
Harun=Olur benim eve gideriz olur mu saat daha erken
Eda=Tamam
Harunun evine giderler
Harun=Sen otur ben geliyorum
Eda=Tamam canım
Harun gider şarap alır ve gelir
Harun=Geldiiim!.
Eda=Hoş geldin canım nerdeydin?
Harun=Aşkımızı kutlamıcak mıyız şarap falan aldım
Eda=Hmm ama ben içkinin dozunu ayarlıyamıyorum
Harun=Oyun bozanlık yok
Eda=Tamam
Gece yarısı olmuştur
Edada Harunda körkütük sarhoştur
Eda=Harun ben artık gitsem iyi olucak
Harun=gecenin bu saatinde olmaz
Eda=Ama..
Harun=Aması falan yok
Eda=Tamam
Sabah olur
O gece Eda ve Harun alkolünde etkisiyle birlikte olmuşlardır
Eda ve Harun uyanır
Harun=Günaydın Birtanem
Eda=Off…..Başım çatlıyo…….Harun…….Ben özür dilerim
Harun=özür dilemene gerek yok hayatım pişman mısın
Eda=Yoooooo…Hayır değilim
Harun=Hadi kahvaltı edelim
Eda=Tamam ben hazırlarım der ve mutfağa doğru gider
Eda kahvaltıyı hazırlarken Harun gelir
Ellerini Edanın beline dolar
Harun=Eda seni çooooook seviyorum
Eda=Bende çok seviyorum ama biraz daha işime engel olursan kahvaltıyı hazırlayamıycam 
Harun=Tamam tamam
Eda kahvaltıyı hazırlar
Kahvaltılarını ederler
Eda=Hadi Harun ben Derneğe geç kalıcam
Harun=Tamam canım ben seni yetiştiririm
Der ve evden çıkarlar
Derneğin önüne gelirler
Harun=Seni çok seviyorum
Eda=Bende canım
Eda Harunun yanağına bir öpücük kondurur ve arabadan iner
Dernekten içeri girer
Yasemin=Ooooo..Nerdesiniz Eda Hanım…
Eda=Harunlaydım
Yasemin=Gecede mi?
Eda=Evet
Yasemin=Eda…Yoksa…..
Eda=Evet Yasemin birlikte olduk…
Yasemin güler
Eda=Yaa Yasemin gülme lütfen
Yasemin=Tamam Tamam
O sırada Edanın telefonu çalar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Paz Ocak 31, 2010 3:38 pm

Yeni oyuncular geliyor!...

Selim(Selim Gülgören)Edanın abisi Mühendis

Cemil(Ahmet Uz) 55 yaşlarında Eda ve Selimin babası. Türk aile yapısına ve geleneklere bağlı birisi.

Türkan(Aliye Uzunatağan) 50 yaşlarında, ev hanımı.Eda ve Selimin annesi. Kendini çocuklarına adamış bir kadın.

Feyyaz(Fikret Hakan) 60 yaşlarında. Harunun Ve Nisanın babası Bugünkü durumuna gelebilmek için çok çalışmış birisi. İş konusunda oldukça sert ve disiplinli bir patron. Ama aynı zamanda da babacan biri.

Saadet(Deniz Gökçer) 55 yaşlarında. Harunun ve Nisanın annesi

Nisa(Gözde Mukavelet)Harunun kız kardeşi

Hayat(Ayla Algan)Edanın Patronu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Paz Ocak 31, 2010 3:39 pm

6.kısım
Selim=Alo Eda
Eda=Abi!...
Selim=Kız sen nerdesin hiç eve uğramaz oldun
Eda=Iıııı…….Şey……Abi provalarım var
Selim=Bir şeyler karıştırmıyorsun değil mi?
Eda=yok abi nerden çıktı
Selim=Tamam bakalım Eda çok özledik seni eve uğra arada bir
Eda=Tamam abi yarın gelirim
Selim=Eğer seni bi erkekle falan görürsem!...
Eda=Yok abi…..
Selim=Yarın geç kalma
Eda=Tamam abi

Yasemin=Kim o?
Eda=Abim
Yasemin=Ne diyo?
Eda=Eve uğramamı istiyo Harunu sakın söyleme tamam mı?
Yasemin=Tamam …..
Eda=Ya benim iş bakmam lazım
Yasemin=aaaaaaa Eda sahi okuldan hoca aradı az önce sana söylemeyi unuttum
Eda=Neden aramış
Yasemin=Bilmem arasın beni dedi
Eda=Tamam arıyım
Eda öğretmenini arar
Öğretmeni ona Bir modacının Edanın çizimlerini gördüğünü ,çok beğendiğini ve Edayı yanında çalıştırmak istediğini söyler
Eda bu habere çok sevinir
Hemen öğretmenin verdiği adrese gider
Eda=Merhaba ben Eda
Hayat=Hoş geldin kızım
Eda=Hoş bulduk
Hayat=Gel bakalım Modacı Adayı Very Happy
Eda= Very Happy
Hayat=Çizimlerin gayet iyi tam benim aradığım kişisin
Eda=Sağolun
Hayat=işe yarın başlayabilirsin
Eda=Gerçekten mi?
Hayat=Evet
Eda çok sevinir
Hemen eve gider olanları Yasemine anlatır
Sonra kapı çalar
Eda=Ben bakarım..Geldiiiiiiiiiimmm…..
Kapıyı açar
Eda=Haruuun…….
Harun=Ne oldu beklemiyor muydun?
Eda=Biran görünce şaşırdım
Harun=Seni çok özledim almaya geldim
Eda=Nereye????
Harun=Biraz gezinelim
Eda=Tamam..Yasemin ben çıkıyorum
Yasemin=tamam

Eda Ve Harun sahilde dolaşıyorlardır
Harun Edanın eline tutar
Biri onları el ele görür
Ve bağırır
Edaaaaaaaa!............
Eda karşısındakini görünce şok olur

Ve 6. Bölüm sonu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Paz Ocak 31, 2010 3:49 pm

7.kısım
Seslenen Edanın Abisidir

Eda=Abiii!....
Selim=Abi!yaaa..
Eda=Eyvaaahh!Yandım ben
Harun=Eda noluyo Bu kim
Selim=Abisiyim Peki sen kimsin?
Harun=Ben Harun
Selim=Eda az önce ben mi yanlış gördüm yoksa el ele mi tutuşuyordunuz siz
Eda=…….Şey………..Evt
Selim=Anlaşıldı eve neden uğramadığın hani provaların vardı
Eda=Evet var
Selim iyice kızmıştır
Selim=Eda bu gece eve sakın geç kalma konuşucaz
Der ve gider
Eda=Yandım ben
Harun=Eda noluyo
Eda=Abim çok kızar böyle şeylere
Harun=Seninle birlikte gelmemi ister misin?
Eda=Yok……Daha çok sinirlenmesin
Harun=tamam canım
Eda eve gider hemen
Selim kapıda onu bekliyordur
Eda=Ben geldim
Selim=Hoş geldin (çok kızgındır)
Selim=Otur Şuraya
Eda sandalyeye oturur
Selim=Neydi o gördüklerim el ele geziyordun elin adamlarıyla
Eda=Abi biz birbirimizi seviyoruz
Selim=Haa birde evlenmek istiyorum de tam olsun
Eda=Öyle zaten
Selim=Sen ne dediğini farkında mısın sen daha okulunu bitirmedin
Eda=Evliykende okula gidiliyo abi
Selim=Suss..Eda o adamla bir daha görüşmiceksin
Eda=Ya nedenmiş o nasıl engel olucaksın bana
Selim=Bir daha görişiyim de görürsün nasıl engel oluyormuşum
Eda kalkar
Selim=Nereye?
Eda=Gidiyorum
Selim=O adamın yanına mı?
Eda=Hayır Yaseminin Yanına der ama aslında Harunun yanına gidiyordur
Harun evinde oturmuş Edayı düşünmektedir
O sırada zil çalar
Gelen Sedeftir
Harun=Sedef senin burada ne işin var
Sedef=Konuşmak için geldim
Harun=Hangi konuda
Sedef=eski bir konu hakkında
Harun=Sedef ben bunları konuşmak istemiyorum
(Harun 3-4 yıl önce Sedefle küçük bir ilişki yaşamıştır Ama mutlu olamadığı için ayrılmıştır)
Sedef=Harun bana bir şans daha veremez misin?
Harun=Sedef ben başkasını seviyorum ona deli gibi aşığım
Sedef hiçbirşey söylemeden evden çıkar
Tam arabasına binecekken Edayı görür
Edada Harunun evine gelmiştir
Sedef Harunun sevdiği kişinin Eda olduğunu anlamıştır
Onları ayırmak için planlar kurmaya başlar
Harun içerdeyken Eda zile basar
Harun yine Sedefin geldiğini sanar
Sinirle kapıya gider
Harun=Yine ne isti…Sözünü tamamlayamadan Edayı görmüştür
Eda=Harun noluyo?
Harun=özür dilerim başkası sandım da…..Gelsene!...
Eda içeri gider
Harun=Eda abin ne dedi?
Eda=Kızdı biraz
Harun=Eda ben ailemle konuşucam sendne ayrı kalmak istemiyorum seni istemeye geliriz
Eda=İlk benim anneme bizi söylemem lazım
Harun=Tamam canım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Paz Ocak 31, 2010 6:06 pm

8.kısım
Eda=Harun ya izin vermezlerse abim olmaz dedi okulun var dedi
Harun=zaten okuluna devam edeceksin
Eda=Biliyorum ama yha izin vermezlerse
Harun=İzin vermezlerse bende kaçırırım seni
Eda:
Edanın bir anda midesi bulanır ve başı döner
Harun=Eda iyi misin?
Eda=İyi değilim Harun
Harun=Hastaneye gidelim mi canım
Eda=Gerek yok
Harun=Olmaz Hadi gidiyoruz
Eda=Hıhı
Hastaneye gelirler

Doktor Edadan kan alır Tahlil sonuçları gelir

Doktor=Eda Hanım Müjde hamilesiniz!...
Harun=Ne????Eda duydun mu bir bebeğimiz olacak

Eda bir yandan sevinmiştir biryandan da ailesine nasıl söyleyeceğini düşünüyordur

Hastaneden çıkarlar

Arabaya binerler

Harun=Eda canım iyi misin?Sevinmedin mi?
Eda=Sevindim!Sevinmez olur muyum ama annemler nasıl söylicem
Harun=En kısa zamanda evlenicez Birtanem…..
Eda=Ben bu gece annemlerle konuşıyım
Harun=Tamam bana haber verirsin bende ona göre aileme söylerim
Eda=Tamam canım

Akşam olur Eda evine gider
Eda=ben geldim benim biricik ailem
Cemil=Hoş geldin kızım
Türkan=Hoş geldin canım kızım çok özledik seni
Eda=bende sizi çok özledim
Cemil=Eee neler yapıyorsun bakalım
Eda=Şeyyy….baba ben size bir şey söylicektim
Cemil=Söyle bakalım neymiş derdin?
Eda=Baba ben aşık oldum birine……İkimizinde niyeti ciddi eğer sizinde izniniz olursaaaa????
Cemil=Kızım sen ne diyorsun daha okulunu bitirmedin
Eda=Okuluma devam edicem baba bırakmıcam Hatta şu an okul tatil Yarın bir modaevinde işe başlıyorum
Cemil=İşe başlamana sevindim güzel kızım ama Evlenmene daha çok erken hem daha kimin nesi olduğunu biliyor musun Nasıl biri?
Eda=Çok iyi biri baba
Cemil=iyi olmasına iyidir ama olmaz bekle okulun bitsin
Eda=Ya baba
Cemil=olmaz dedim (Kızar)
Eda ağlayarak odasına gider
O sırada Telefonu çalar Arayan Harundur
Harun=Eda Aşkım nasılsın?
Eda=Harun…..(Daha çok ağlar)
Harun=Aşkım noldu neyin var?
Eda=Babamlar izin vermio
Harun=Üzülme aşkım bakıcaz çaresine
Eda=Harun seni çok seviyorum
Harun=bende canım Eda ben oraya geliyorum babanla konuşucam
Eda=amaa….
Harun=geliyorum…..der ve telefonu kapatır
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Paz Ocak 31, 2010 6:56 pm

9.kısım
Aradan 5-10 dk geçer
Harun Edaların evine gelir
Kapı çalar
Türkan kapıyı açar
Türkan=Buyurun siz kimsiniz???
Harun=Ben Harun Eda anlatmıştır
Türkan=Aaaa oğlum sen misin ?
Harun=Evt içeri girebilir miyim?
Türkan=Tabi
Eda Harunu görünce şaşırır
Eda=Harun!....
Harun=Edammm der ve sarılır
Türkan görür ne kadar aşık olduklarını anlar
Harun=baban nerde onunla konuşmam lazım
Eda=içerde
Harun hemen cemilin yanına gider
Harun=Merhaba efendim ben Harun
Cemil=Hoş geldin Harun
Harun=Efendim ben hemen konuya girmek istiyorum biz Edayla birbirimizi çok seviyoruz
Ne olur evlenmemize izin verin!...
Cemil=Ama oğlum Daha Edanın okulu var
Harun=Evlendikten sonrada okuluna devam edicek merak etmeyin
Cemil biraz düşünür
Bu sırada Edanın abisi Selim gelir
Eda=Abii Hoş geldin
Selim=Hoş bulduk
Cemil düşünmüş kararını vermiştir
Cemil=Selim bak oğlum bu damadımız Harun
Eda=Nee?? Ben mi yanlış duydum baba sen ne dedin
Cemil=Duydunuz işte Harun damadımız artık
Edada Harunda çok sevinirler
Harun=Efendim o zman ben aileme söyliyim hemen Edayı istemeye gelelim
Cemil=Tamam oğlum
Harun hemen gider ailesinin yanına
Harun=Baba sizinle konuşmam bir konu var
Saadet Ve Feyyaz aynı anda=Nedir?
Harun=Baba ben bir kıza aşık oldum niyetimiz ciddi babasıyla konuştuk eğer sizde kabul ederseniz en kısa zamanda istemeye gidicez!
Feyyaz ve Saadet onaylar
Harun=Ee ne zaman gidicez istemeye
Feyyaz=Yarın akşam olur
Harun=Tamam
Harun hemen Edayı arar
Harun=Alooo aşkım nasılsın
Eda=iyiyim aşkım sen
Harun=İyiyim hemde çok
Eda=Konuştun mu ailenle
Harun=Evet eğer müsaitseniz yarın akşama seni istemeye geliyoruz!...
Eda çok sevinir
Eda=Müsaitiz tabi ayy heyecandan ölebilirim
Harun=Bende Hadi aşkım bay bay yarını sabırsızlıkla bekliyorum
Eda=Bende…Hadi bay bay Öptüm
Harun=Bende


En son unutulmaz_e_h tarafından Paz Ocak 31, 2010 6:58 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Paz Ocak 31, 2010 6:57 pm

10.kısım
Sabah olur
Edalar hazırlıklara başlamıştır
Eda alışverişe çıkar kendine kıyafet bakmak için
Yaseminde onunla birlikte gelir
Yasemin=Eda Hanım artık bekar değilsiniz heee yanımdada kalmazsın sen şimdi
Eda=Yok canım dur daha söz bu
Yasemin=Doğru yhaa
Eda bir mağazaya girer ve çok güzel bir kıyafet beğenir
Elbiseyi dener
Yasemin=Eda harika görünüyorsun Harun sana bir kere daha aşık olucak
Eda= O zman bunu alıyorum
Kıyafeti alırlar ve mağazadan çıkarlar
Oradan kuaföre giderler
Eda çok güzel olmuştur
Akşama doğru eve döner
Türkan=Edaa çok güzel olmuşsun canım kızım
Eda=Teşekkür ederim annecim
Cemil=Kızım bu ne güzellik Very Happy
Eda= Very Happy
Selim=Harun çok şanslı kaptı seni Smile
Bütün aile güler
Bütün hazırlıklar biter ve sonunda Harun ve ailesi gelir
Kapıyı Eda açar
Eda=Hoş geldiniz efendim
Saadet Ve Feyyaz Edayı çok beğenmişlerdir
Harun Edanın güzelliği karşısında donup kalmıştır
Feyyaz=Harun oğlum daldın gittin
Harun hemen kendine gelir
Harun=Eda çok güsel olmuşsun aşkım
Eda=Teşekkür ederim
Harun=Bu çiçekler sana
Eda=Ne gerek vardı
Der ve içeri geçerler
Edanın ve Harunun ailesi tanışırlar sohbet ederler falan
Feyyaz=Eee artık gelelim konuya gençler konuşmuşlar anlaşmışlar fazla söze gerek yok Efendim allahin emri peygamberin kavli ile Kiziniz edayi Olumuz Haruna Istiyoruz..
Cemil= Efendim.. Benim kizim benim herseyim.. Harun Iyi birine bensiyor tabii sizde buna hic süpem yok.. Madem gencler anlasmislar.. Bende Verdim gitti...
Feyyaz=Hayırlu uğurlu olsun der ve yüzükler takılır
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Ptsi Şub. 01, 2010 5:13 pm

11.kısım
Eda=O kadar mutluyum ki
Harun=Bende
Aradan zaman geçer
Harun ve ailesi gider
Cemil=Aileside iyi birilerine benziyor
Türkan=Evet cemil
Eda=O kadar mutluyum ki
Cemil=Canım kızım benim

Sabah olmuştur
Eda işe gitmek için hazırlanır ve gider
Eda=Günaydın Hayat Hanım
Hayat=Günaydın kızım
Eda=Nasılsınız?
Hayat=İyiyim kızım biliyorsun defile yaklaşıyor onun için çok çalışmamız gerekiyor senin çizimlerin çok güzel bu defilede seninde çizimlerin olacak bu yüzden şimdiden çalışmaya başla tamam mı?
Eda=Tamam Hayat Hanım
Bu sırada telefonu çalar
Eda=Özür dilerim
Hayat=Önemli değil kızım konuş sen
Eda telefonu açar arayan Harundur
Harun=Eda nasılsın canım sözlüm
Eda=iyiyim canım
Harun=Nerdesin?
Eda=Aaaa..Ben sana söylemeyi unuttum ben modaevinde işe başladım
Harun=Çok sevindim Birtanem Ne zaman çıkarsın işten?
Eda=Bilmiyorum defile olucakmış benimde çizimlerimi istiyolar bu yüzden geç çıkabilirim
Harun=Tamam canım kendini yorma tamam mı bebeğimize zarar gelmesin!...
Eda=Tamam canım
Telefonu kapatır ve çizimlerine başlar.
Akşam olur Eda hala çizimlerine devam ediyordur
Hayat=Eda çizdin mi bir şeyler?
Eda=Evet Hayat Hanım
Eda çizdiklerini gösterir
Hayat=Hepsi çok güzel olmuş
Eda=Teşekkür ederim
Hayat=Kızım bayağı geç oldu bugünlük bu kadar yeter
Eda=Peki..Hayat Hanım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Ptsi Şub. 01, 2010 5:13 pm

12.kısım

Sedef Harunun biriyle sözlendiğini öğrenmiştir
Bu duruma kızar ve içini intikam duygusu kaplar
Hemen bir adam tutar Edayı takip etmesi ve uygun bir anda kaçırması için

Eda iş yerinden çıkmıştır eve doğru gitmektedir!...
Arkadan biri gelir ve Edayı bayıltır
Hemen arabaya bindirip götürür!....

Saat epey geç olmuştur
Yasemin Edayı bekler gelmez
Evi arar belki oraya gitmiştir diye
Yasemin=Alo Türkan teyze gecenin bu saatinde rahatsız ediyorum ama size bir şey sorucam
Türkan=Ne rahatsızlığı kızım sor bakalım
Yasemin=Şey…Eda orda mı?
Türkan=Hayır eve gelmedi mi?
Yasemin=Gelmedi
Türkan korkmaya başlar
Yasemin=Türkan teyze eğer oraya gelirse haber verirsiniz ben gidip tolgalara falan bakıcam
Türkan=Tamam kız ım
Telefonu kapatırlar
Türkan hemen Cemilin yanına gider
Türkan=Cemil!....(Ağlıyordur)
Cemil=Türkan noldu?
Türkan=Eda yok!...
Cemil=Nasıl yok?
Türkan=Yaseminin evdede değilmiş
Cemil=Ne??????
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Ptsi Şub. 01, 2010 5:14 pm

13.kısım
Cemil=Belki Harunun yanındadır
Türkan=Arayalım hemen
Harunun telefon çalar
Harun=Alo?
Cemil=Alo oğlum benim cemil Edanın babası
Harun=Buyurun efendim
Cemil=gecenin bu saatinde rahatsız ettik ama!....
Harun=Estağfurullah konu nedir?
Cemil=Oğlum Eda senin yanında mı?
Harun=Hayır eve gelmedi mi?
Cemil=Gelmedi arkadaşına da gitmemiş
Harun=Tamam ben işyerine gidip bakarım hemen geç çıkacağını söylemişti
Cemil=Tamam oğlum bizede haber ver
Harun=Veririm
Harun hemen Edanın işyerine gider
Hayat Hanım modaevini kapatmak üzeredir
Harun=Merhaba ben Harun Edaya bakmak için gelmiştim kendisi burada çalıştığını söylemişti
Hayat=Evet kendisi burada çalışıyor ama 2-3 saat önce çıktı
Harun=Öyle mi?
Hayat=Ne oldu bir sorun mu var?
Harun=Aslında evet eve gelmedi de merak ettik hiçbir yerde yok
Hayat=Başına kötü bir şey gelmiş olmasın
Harun=Umarım gelmemiştir ben artık gidiyim Edaya aramam lazım
Hayat=Tamam oğlum
Harun tanıdığı polis arkadaşını arar ve yardım ister
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Ptsi Şub. 01, 2010 5:17 pm

14.kısım
Edayı kaçıran kişiyi sedef bulmuştur
Bu kişi aynı zamanda Edayı uzun süredir tanıyordur
Eskiden Edaya deliler gibi aşıktır ama Eda onunla olmak istememiştir!
Sedefte araştırarak bu kişiyi bulmuştur!...

Bu kişinin adı Sarptır

Eda kendine gelmek üzeredir gözleri bağlıdır
Eda=Kimsin sen?
Sarp=Benim Eda Benim yıllar önce sana deliler gibi aşık olan kişi
Eda=Yoksa sen……..Sarp!....
Sarp=Evet Eda doğru benim sen benimle olmak istemedin ama bak yine yanımdasın
Eda=Ne istiyorsun benden
Sarp=Seni istiyorum Eda
Eda=Sarp ben sözlüyüm
Sarp=Sözü atarsın olur biter
Eda=Hayır sarp asla!Gözlerimi açar mısın artık?
Sarp=Tamam canım
Sarp Edanın gözlerini açar
Eda=Sarp!...Yalvarırım bırak beni
Sarp=Hayır Eda seni bir kez daha bulmuşken asla bırakmam
Eda ağlamaya başlar
Sarp=Ağlama ama Eda çok mutlu olucaz görüceksin
Sarp Edaya yaklaşmaya başlar
Eda=Uzak dur benden
Sarp=O kadar yıl uzak durdum ama olmuyo Eda Seni o kadar çok seviyorum ki!...
Eda=Sevdiğinden ayrı kalmanın ne kadar zor olduğunu biliyorsun nolur beni de anla ben başkasını seviyorum ondan ayrı kalamam
Sarp=Sus Eda artık beraberiz seni asla bırakmam!....


Edanın ailesi çok telaşlanmıştır
Harun ve arkadaşı her yeri aramaktadır ama Edayı bulamazlar
Devreye polisler girer
Edanın iş yerinin yakınındaki bütün güvenlik kameralarını incelerler
Sonunda Edayı kaçıranın kim olduğunu kameralardan görürler ve hemen Edanın ailesine haber verirler
Edanın ailesi hemen emniyete giderler Tolgada onlarla birlikte gider
Tolga sarpı tanımaktadır
Kameradan gördüğünde onun olduğunu olur
Tolga=1 dakika ben bu kişiyi tanıyorum
Emniyet Amiri=Kim?
Tolga=Bu yıllar önceki bir arkadaşımız Edayı çok seviyordu Aşıktı Edaya ama Eda onunla olmak istememişti Sonra Eda okul değiştirince Edayı bir daha bulamamıştı
Emniyet Amiri=Neden kaçırıldığınıda öğrendik!...Artık sadece bulması kaldı Bütün birimlere haber verin daha şehir içindeler her yer didik didik aransın!...
Polisler bir yandan Harun ve şirketindeki adamlar bir yandan her yerde Edayı ararlar

Sarp Edayı Bir teknede tutmaktadır
Eda=Sarp beni daha burada ne kadar tutucaksın
Sarp=Merak etme Eda en yakın zamanda gidicez buralardan Sadece ikimiz olucaz!...
Eda=Sarp bulucaklar bizi görüceksin seninle hiçbiryere gelmicem
Sarp=Geliceksin Eda!...
Eda=Sarp ellerimi çok sıkı bağladın bileklerim acıdı bari şunları biraz gevşet
Sarp=Tamam Aşkım
Eda=Aşkım deme bana!...

Polisler Edanın telefon numarasından yerini tespit etmiştir
Hemen Teknenin bulunduğu iskeleye gelirler
Sarp hava almak için teknenin güvertesine çıkar ve polisleri görür
Hemen aşığıya Edanın yanına gider
Polisler tekneye doğru giderler
Sarp eline bir silah alır
Sarp=Eğer biraz daha yaklaşırsanız Edayı öldürürüm!... Şimdi buradan gideceksiniz ve bizde Edayla birlikte buradan uzaklaşıcaz!...
Polisler Sarpın Edaya birşey yapmaması için tekneye daha fazla yaklaşmazlar
Hemen bir plan bulurlar
Biri Sarpı oyalayacaktır
Başka bir polis ise teknenin arkasına geçip sarpı etkisiz hale getirecektir
Planı uygulamaya başlarlar
Emniyet Amiri Sarpa birşey söylemeye başlar
Diğer polis ise iskelenin diğer tarafından başka bir tekneyle Edanın bulunduğu teknenin yanına gelir ve tekneye biner
Sarpın arkasına gelerek elinden silahı almayı başarır
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Salı Şub. 02, 2010 6:08 pm

15.kısım
Eda sonunda kurtulur
Polisler Sarpı alırlar ve emniyete götürürler
Polisler hemen Edanın ailesine ve Haruna haber verirler Edanın bulunduğunu
Harun hemen olay yerine gelir
Eda Harunun geldiğini görür ve hemen ona doğru koşar
Sarılırlar
Eda=Harun….(ağlıyordur)
Harun=Aşkım!...Ağlama birtanem geçti yanındayım bir daha seni asla yalnız bırakmam canım
Eda=Harun seni çok seviyorum!...
Harun=Bende canımın içi…..Hadi gidelim
Arabaya binerler ve eve giderler
Kapı çalar Türkan açmaya gider
Edayı karşısında görünce çok sevinir
Türkan=Kızımmm!...
Eda=Annem!....
Türkan=Çok korktuk bir şeyin yok dimi
Eda=Yok annecim iyiyim ben
Cemil=Kim gelmiş Türkan
Türkan=Eda geldi
Cemil=Canım kızım Hoş geldin iyisin dimi
Eda=İyiyim babacım
Cemil=Hadi içeri geçin dışarısı soğuk üşüyeceksiniz
İçeri geçerler
Cemil=Eda kimdi o ne istiyordu senden?
Eda susar
Harun=Eda canım noldu?
Eda=Yok bir şey.Baba bunları daha sonra konuşsak
Cemil=Tamam kızım
Aradan 1-2 saat geçer
Harun=Ben kalkayım artık geç oldu
Türkan=Ne geçi oğlum otursaydın daha
Harun=Başka zaman efendim
Türkan=Tamam oğlum
Harun=İyi geceler
Cemil=Sana da oğlum
Eda=Ben Harunu geçiriyim
Türkan=Tamam
Eda ve Harun dışarı çıkarlar
Eda=Aşkım Seni çok seviyorum ben sensiz yapamam bunu daha iyi anladım!Bir an seni hiç göremiyceğimi sandım
Harun=Şşşt!...Biz hiç ayrılmıcaz! Bende seni çok seviyorum Kendine iyi bak tamam mı?
Eda=Tamam
Harun Edaya yaklaşır ve dudağına bir öpücük kondurur
Eda=Harun!...Ne yapıyorsun biri görücek!...
Harun=Görsün! Başkaları umrumda bile değil
Eda=Hadi bay bay canım üşüdüm!..
Harun=Tamam Tamam Bebeğimize iyi bak
Eda= Bakarım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Salı Şub. 02, 2010 6:09 pm

16.kısım
Harun gider Edada içeriye gider
Cemil=Kızım gel bakalım şöyle çok özledik seni
Eda=Bende sizi çok özledim Ben Yasemini arıyım merak etmiştir
Cemil=Tamam
Selim=O Sarp mıdır nedir Bir elime verseler varya………
Cemil=Hapisteyken rahatız umarım çabuk salmazlar

Eda Yasemini arar iyi olduğunu söyler
Yaseminde sevinir
Eda Yasemin 1-2 gün annesinde kalacağını söyler

Sabah olur
Eda modaevine gider
Hayat=Kızım seni çok merak ettim iyisin dimi?
Eda=İyiyim Hayat Hanım özür dilerim çizimlerimde kaldı
Hayat=Senden önemli değil ya çizimler kolay iş
Eda=Evet ben hemen bitiririm

Emniyette Sarp ifade verirken Edayı bulmasına Sedefin yardımcı olduğunu söyler
Hemen Harunu ararlar Sarpın anlattıklarını Haruna söylerler
Harun hemen sedefin yanına gider

Harun=Sedef(Bağırır)
Sedef=Harun noluyo
Harun=Sen daha iyi belirsin
Sedef=Harun hiçbirşey anlamıyorum
Harun=Sarp emniyette her şeyi söyledi Edayı bulması için işbirliği yapmışsınız kaçırması için yardım etmişsin
Sedef=Yok öyle bir şey
Harun=Yalan söyleme Bir daha sakın karşıma çıkma Edadan da uzak dur ona bir şey olursa direk senden bilirim şirkettende en kısa zamanda ayrıl!....Der ve gider
Sedef öylece kalır

Harun Edayı arar
Eda=Efendim aşkım
Harun=Eda öğlende işin var mı?
Eda=Hemde çok Neden sordun
Harun=Yemeğe yiyelim mi dicektim
Eda=Öğlen olmaz ama akşam olur
Harun=Tamam canım ben seni alırım benim eve gideriz
Eda=Hadi bay bay öptüm


Akşam olur Harun Edayı almaya gelir
Eda=Hoş geldin canım
Harun=Hoş bulduk bitti mi işlerin
Eda=Bitmedi gece evde devam edicem
Harun=yorulmuşsundur hadi gidelim
Eda=Tamam
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Salı Şub. 02, 2010 6:09 pm

17.kısım
Harun=İlk yemeğe gidelim ordan eve geçeriz
Eda=Hıhı
Birlikte yemeğe giderler
Eda tam yemeğini yerken midesi bulanır
Harun=Eda canım iyi misin?
Eda=Bilmiyorum midem bulandı
Harun=Hem hamilesin hem de bugün yorulmuşsundur hadi eve gidelim artık
Eda=Tamam
Eda tam kalktığında başı da döner ve bayılır
Harun=Eda….Eda..canım kendine gel
Hemen Edayı kucağına alır ve Hastaneye götürür
Doktor muayene eder ve odadan çıkar
Harun=Doktor bey nesi var Edanın
Doktor=Harun Bey Eda Hanım zor bir hamilelik geçirecek sık sık kontrole gelmeniz gerekiyor
Harun=Kontrole geliriz aksatmayız ama Edanın bir şeyi yok dimi bir şey olmıycak dimi?
Doktor=Hayır sadece düşük tehlikesi var mide bulantısı baş dönmesi ve baygınlık çok sık görülebilir bu yüzden dikkatli olmanız gerekmekte
Harun=Peki Doktor Bey hastaneden ne zaman çıkabiliriz
Doktor=İstediğiniz zaman çıkabilirsiniz
Harun=tamam Edayı görebilir miyim?
Doktor=Tabi görebilirsiniz

Harun Edanın yanında gider

Harun=Eda canım çok korkuttun beni
Eda=Harun bebeğimiz iyi mi?
Harun=Evet canım bundan sonra çok dikkatli olucaz mide bulantısı baş dönmesi ve baygınlık çok sık görülebilirmiş işi bıraksan iyi olucak
Eda=Olmaz Hayat Hanımı yarı yolda bırakamam Defile olucak onun için çizim yapmam lazım
Harun=Tamam ama 1-2 gün izin alalım istirahat edersin canım evdede çizimlerini yaparsın
Eda=Tamam
Harun=Ailene ne zaman söylicez bebeği
Eda=Bilmiyorum canım
Harun= şimdi söylesek kızarlar mı?
Eda=Bilmiyorum ki
Harun=Biraz daha bekleyelim o zaman
Eda=Hıhı……Ne zaman çıkıcaz buradan
Harun=İyiysin çıkalım
Eda=İyiyim
Harun=Tamam o zaman ben gidip çıkış işlemlerini halledeyim
Harun çıkış işlemlerini halleder ve Edayla birlikte eve giderler

Harun Hayatı arayıp durumu anlatır ve izin ister
Hayatta izin verir
Harun=Edacım izin aldım 3 gün evdesin
Eda=Hmm Harun ben burada değil annemlerin yanında kalmam lazım izin vermezler
Harun=Doğru ya annenlere çok yorulduğu için oldu falan deriz vücut direncini yitirmiş istirahat etmesi gerekiyor diye
Eda=Evet saat geç olmuş ben artık gideyim
Harun=ben bırakırım
Harun edayı eve bırakır
Türkan=Oğlum sende gelsene çay içersin
Harun=Peki!...
İçeri girerler
Harun=Efendim bugün Edayla hastaneye gittik Eda küçük bir baygınlık geçirdi
Cemil=Nesi var Edamın
Harun=Vücüt direncini kaybetmiş istirahat etmesi gerekiyor bizde 3 gün izin aldık iş yerinden
Türkan=Tamam oğlum 3 gün boyunca kımıldamak yok Eda
Eda=Ama….
Türkan=Aması falan yok
Eda=Tamam
Harun=Ben artık kalkıyım geç oldu
Eda=Tamam canım
Harun=İyi geceler
Türkan=Sanada oğlum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Salı Şub. 02, 2010 8:57 pm

18.kısım
Harun ailesinin evine gider
Feyyaz=Hoş geldin oğlum
Harun=Hoş bulduk baba annem nerde
Feyyaz=Odasında….Oğlum diyorum ki Yarın akşama dünürlerimizi yemeğe alalım
Harun=Olur baba ama Eda pek iyi değil istirahattaydı
Feyyaz=Hayırdır nesi var gelinimin
Harun=Önemli bir şey değil babacım istirahat etmesi gerekiyor
Feyyaz=Biz de zaten gelinimi yormayacağız yha oğlum
Harun=Evet ben söylerim Edaya yarın şimdi gel oldu rahatsız etmiyim
Feyyaz=Tamam Nasıllar Edanın ailesi
Harun=Aaa ben sana anlatmadım dimi Geçen günlerde Eda kaçırılmıştı hepsi çok korktu ama Eda bulununca hepimiz rahatladık
Feyyaz=Haberimiz olmadı bilseydik ziyaretlerine giderdik
Harun=Baba ben annemin yanına gidiyorum
Feyyaz=tamam oğlum
Saadet=Harun oğlum hoş geldin
Harun=Hoş bulduk annecim
Saadet=Oğlum gelinim nasıl özledim onu
Harun=İyi annecim Babam söyledimi bilmiyorum yarın dünürlerimizi yemeğe alalım diyor
Saadet=Evet çok iyi olur
Harun=Ben Edaya söylerim
Saadet=Hem şu nişanı konuşuruz
Harun=Olur annecim ben yatmaya gidiyorum
Saadet=Tamam oğlum iyi geceler
Harun=Sana da

Sabah olur Harun Edayı arar
Harun=Eda canım Günaydın
Eda=Günaydın aşkım
Harun=Eda bu gece sizi yemeğe bekliyoruz gelir misiniz?
Eda=1 dakika annemlere sorayım
Eda ailesine sorar onlarda kabul eder
Eda=Geliriz canım
Harun=Tamam aşkım şimdiden özledim seni
Eda=Bende


Akşam olur Eda ve ailesi Harunların eve gelir
Saadet=Hoş geldiniz
Türkan=Hoş bulduk Saadet Hanım
Saadet=Buyurun böyle der otururlar
Feyyaz=Eee dünür nasılsınız
Cemil=iyiyiz sizleri sormalı
Feyyaz=Nolsun bizde aynı…….Sen nasılsın kızım
Eda=Bende iyiyim
Saadet=Yemek hazır oturalım artık
Yemeğe geçerler
Yemek sırasında Edanın telefonu çalar
Eda=Özür dilerim
Der ve telefonla konuşmak için bahçeye çıkar
Arayan gizli numaradır
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Salı Şub. 02, 2010 8:57 pm

19.kısım
O gece Sarp hapisten kaçmıştır Ve Edayı arayan odur

Eda=Alo siz kimsiniz?
Sarp=Benim Eda..Sarp…..Benden kurtulacağını düşünmedin dimi?
Eda=Sarp!..Sen
Sarp=Kaçtım hapisten Eda Senin için
Eda=Sarp benden uzak dur
Sarp=Hayır Eda sen benimsin bunu aklına sok
Eda=Sakın karşıma çıkıyım deme
Sarp=Hahaha!...Senin peşini bırakmam Eda!...(Bağırır)
Eda çok korkar
Eda=Sarp Beni bir daha arama seni sevmiyorum anlasana
Sarp=Benden bu kadar kolay kurtulamayacaksın
Harun Edayı merak eder dışarı çıkar Edanın telefon konuşmasını duyar
Harun=Kim Eda yoksa o mu?
Eda=Evet
Sarp=Eda!....
Eda=Ne istiyorsun benden
Sarp=Şu anda çok yakınındayım Eda!...
Eda daha da korkar
Elinden telefonu düşürür…
Harun=Eda canım!...
Eda ayakta zor durmaktadır
Harun=Eda ne oldu ne dedi
Eda=Çok yakınımda buralarda bir yerlerde
Harun yerden telefonu alır
Harun=Ne istiyorsun Edadan Allahın cezası
Sarp=Kendisini istiyorum!...
Harun=Bu asla olmıcak
Der ve telefonu kapatır
Eda daha fazla dayanamaz ve düşüp bayılır
Harun Edayı kucağına alır ve içeriye götürür
Feyyaz=Edaya ne oldu?
Harun=Sarp aradı Edada çok korktu bir anda bayıldı


Feyyaz=Sarp kim oğlum?
Harun=Hani dün gece söylemiştim ya baba Edayı kaçıran kişi!...
Eda kendine gelmeye başlar.
Eda=Harun….Harun
Harun=Buradayım birtanem ben hemen koruma ayarlıycam sonra emniyete giderim
Feyyaz=Eda kızım isterseniz bu gece burada kalın????
Eda=Bilmiyorum
Ailesine sorar onlarda onaylar
Yemeğin ardından oturma odasına geçerler
Sohbet ederler
Ama Eda hiç konuşmuyordur
Harun=Eda canım sen iyi misin değilsen hastaneye gidelim
Eda=Gerek yok
Cemil=Eda kızım korkma biz yanındayız hiçbir şey yapamaz sana
Saadet=Kızım dinlenmek istersen sana Harunun odasının yanındaki odayı ayarladık
Eda=Tamam Müsadenizle
Feyyaz=Müsaade senin kızım
Eda odasına çıkar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Salı Şub. 02, 2010 8:58 pm

20.kısım
Feyyaz=Eee cemil bey nişan işinide konuşalım ne zaman olsun?
Cemil=Bilmem ki
Feyyaz=Ben diyorum ki en kısa zamanda yapalım
Cemil=Olur
Feyyaz=Bir tarih koyalım o zaman
Cemil=Tamam
Feyyaz=1 hafta sonrası uygun mu?
Cemil=Hazırlıklar yetişir mi?
Feyyaz=Yetişir….Yetişir
Cemil=Tamam o zaman
Eda odasında düşünmektedir
Harun gelir
Harun=Birtanem iyi misin?
Eda=Çok korkuyorum Harun
Harun=Ben yanındayım birtanem o adam yaklaşamaz bile sana.Babamlar nişanı konuştu haftaya yapıyoruz
Eda=Aaaa..Sevindim seninle ayrı kalmaya dayanamıyorum…….
Harun=Bende ………Ben artık aşağıya iniyim
Eda=Tamam canım
Gece yarısı olur herkes yatmıştır
Harunda odasındadır
Eda gece uyurken kabus görür (Kabusunda Sarp vardır)
Su içmek için kalkar
Tam bardağı alırken bardak elinden düşer ve kırılır
Harun sesi duyar ve hemen yataktan kalkar
Mutfağa gider
Harun=Eda canım iyi misin?
Eda=İyiyim bardak düştü
Harun=Cam kırıkları var sen içeri geç batmasınlar birtanem ben toplarım
Eda=Hıhı
Harun cam kırıklarını toplar daha sonra Edanın yanına gider konuşurlar falan
Sabah olur
Herkes kahvaltıya iner
Eda= Herkese Günaydın
Harun=Günaydın canım
Feyyaz=Günaydın kızım
Saadet=Kızım iyisin dimi dün gece korkuttun bizi
Eda=iyiyim
Kahvaltılarını ederler
Edanın telefonu çalar
Arayan Hayat Hanımdır
Hayat=Alo kızım iyi misin?
Eda=İyiyim Hayat Hanım
Hayat=Eda çizimlerin hazır mı?
Eda=Hazır sayılır
Hayat=Bugün onları getirde bir bakıyım
Eda=Peki hayat hanım
Telefonu kapatır
Eda=Benim gitmem lazım Hayat Hanım bekliyor
Harun=Canım 3 gün izin almıştık ya
Eda=Defile yaklaştı 2 gün var çizimlerimi istedi
Harun=Ben bırakırım canım seni
Eda=Tamam…İlk eve gidelim çizimlerimi alıyım sonra modaevine
Harun=Tamam
İlk eve giderler Edanın çizimlerini alırlar sonrada modaevine
Eda=Harun canım defileden sonra nişan hazırlıklarına başlarız
Harun=Tamam kendini yorma
Eda=Harun beni akşam modaevinden alır mısın yalnız gelemem Sarp yakınımda olabilir
Harun=Alırım tabi canım dikkat et bende emniyete gidicem Sarpı bulsunlar bir an önce
Eda=Hıhı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Salı Şub. 02, 2010 9:02 pm

21.kısım
Eda modaevine gider Hayat hanıma çizimlerini gösterir
Hayat içinden 3 tanesini seçer
Ve dikim işine başlarlar

Harun ise emniyete gitmiştir
Ama kameralardan falan hiçbir yerden Sarpı bulamamışlardır
Sonra iş yerine gider
Sedef işten ayrılmak zorunda olduğu için eşyalarını topluyordur
Harun=Sedef Sarpın nerde olduğunu biliyor musun*?
Sedef=Sarp hapiste değil mi?
Harun=Kaçmış… Nerde olduğunu bilmiyor musun sen
Sedef=Hayır bilmiyorum
Harun gider
Sedef(içses)Hapisten kaçmış hee ……bu iyi bir fırsat olabilir
Feyyaz şirketteki çalışanları nişanı söylemiştir
Sedefte bunu duymuştur
Hemen Sarpı arar buluşurlar ve konuşurlar
Bir plan yaparlar

Edanın işi bitmiştir
Kıyafetleri hazırdır
1 gün sonra defilesi olacaktır

Aradan bir gün geçer
Eda son defa kıyafetleri gözden geçirir
Ve hazırlanmak için eve gider
Çok heyecanlıdır
Türkan=Kızım ne bu heyecan?
Eda=Anne defileye saatler kaldı!..
Türkan=Aaa defile bugün mü?
Eda=Evet
Telefonu çalar ama çok işi vardır
Eda=Anne telefonuma bakar mısın çok işim var
Türkan=Harun arıyor
Eda=Açsana anne işim olduğunu söyle birde defileyi
Türkan açar telefonu.
Harun=Alo Eda
Türkan=Oğlum Eda içerde çok işi var bugün defilesi var ya telefonu benim açmamı söyledi
Harun=Onun defilesi bugün mü?
Türkan=Evet öyleymiş bende bilmiyordum
Harun=Selam söylersiniz Ben onu daha sonra ararım
Türkan=Tamam oğlum

Hayat Hanım Edayada bir kıyafet tasarlayıp dikmiştir kıyafet çok güzeldir
Eda kuaföre gider saçını yaptırır
Artık hazırdır
Türkan=Kızım bu gece defilede kıyafetlerine değil sana bakacaklar
Eda=Yok canım çok heyecanlıyım
Türkan=İlerde modacı olduğun günleride görücez iyişallah!...
Eda=İyişallah
Selim=Vayy kardeşime bak çok güzel olmuş bu gece sana bakan olursa Harundan başka onların gözünü oyarız Harunla Smile
Eda= Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
unutulmaz_e_h

avatar

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 30/12/09

MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   Salı Şub. 02, 2010 9:09 pm

22.kısım
Harun gelir
Selim=Harun Eda çok güzel oldu bu gece onu erkeklerden korumamız lazım ;)
Harun=Ona bakan olursa gözlerini oyarım acımam
Eda gelir
Harun=Eda çok güzel olmuşsun
Gözlerini ondan alamaz Edaya birkez daha aşık olmuştur
Selim=Harun bu gece bol bol dayak atıcaz galiba
Harun=Galiba!....
Eda=Yaa sakın!....Rezil oluruz
Harun=O zaman onlarda sana bakmıcak!...
Eda=Anne bunlar ortak olmuş abimle
Hepsi gülerler…
Eda=Hadi geç kalıcaz
Harun=Annemlerde direk defilenin olduğu yere gidicek
Eda=Hıhı
Evden çıkarlar
Defilenin olduğu yere giderler
Eda=Siz geçin içeri ben Hayat Hanımın yanına gidiyorum
Harun=Tamam
Eda Hayat Hanımın yanında giderken biri görür onu
Edada çok güzel olduğu için hemen yanında gider
Bu kişinin Adı Berktir
Berk=Merhaba
Eda=Merhaba
Berk=Çok güzel olmuşsunuz
Eda=Teşekkür ederim
Selimde Lavaboya gitmektedir
Bu sırada Edayı görür
Hemen yanlarına gider
Selim=Eda?
Eda=Abi
Selim=Beyefendi kim?
Berk=Merhaba adım Berk hanfendi çok güzel olmuşta tanışmak istedim
Selim çok sinirlenir
Eda=Abi hadi gel içeriye gidelim
Selim=Tamam
İçeri Harunların yanına giderler
Harun Selimin sinirli halini görür
Harun=Selim noldu?
Selim=Ohoo bacanak sen uyu burada içerde sözlüne asılıyorlar
Harun=Ne????
Eda=Ya yok öyle bir şey
Harun=Nerde o
Eda=Ya Harun otursana
Harun=Nerde o dedim Eda
Eda=Ya Harun otur lütfen
Harun=Tamam ama bu seferlik!..Bir daha olursa elimden kimse alamaz onu!...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Aşkın Büyüsü   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Aşkın Büyüsü
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
UNUTULMAZ :: Unutulmaz Dizisi :: Sizin Senaryolarınız-
Buraya geçin: